Television as a service

Econocom, Hirschmann Multimedia en Samsung trekken samen op met de gezamenlijk ontwikkelde propositie ‘Television as a service’. Doel van het project is om de bewoners van zorginstellingen collectief te voorzien van een televisie met de modernste technologie en een doorlopende, centraal geregelde 24/7 technische support, tegen betaling van een vast, in de huurprijs van de ruimte opgenomen maandbedrag.
www.econocom.nl

Opdracht

Zorginstellingen interesseren voor deze grootschalige, eenduidige aanpak.

Aanpak

Marketingadvies, marktonderzoek, specifieke websites (micropages), e-mail, listbroking, telemarketing en agendaplanning

Boodschap

Voordelen voor de zorginstellingen: geen grote zorgen meer over hoogte van investeringen in multimedia en verlichting van de werkdruk van de technische dienst op individuele zorglocaties. Bewoners hoeven hun eigen tv niet meer mee te nemen, wat bijdraagt aan vermindering van zorg en risico’s.

Resultaat

Uit een totaal van 250 door MACH Marketing benaderde zorgkoepels werden in de eerste periode al 26 afspraken gegenereerd. Dit aantal loopt nog verder op.

Geïnteresseerd in advies op maat voor uw bedrijf? Neem contact op met MACH Marketing.