Onze klanten

Door jarenlange ervaring in de telemarketingwereld heeft MACH Marketing vele opdrachten voor verscheidene klanten uitgevoerd. Enkele projecten kunt u hier lezen. Wilt u de volgende worden in dit rijtje? Neem dan geheel gratis en vrijblijvend contact met ons op.

Allianz Trade

Allianz Trade, onderdeel van Allianz, is ’s werelds grootste kredietverzekeraar. De opdracht van MACH Marketing voor Allianz Trade, betrof het genereren van zoveel mogelijk effectieve afspraken voor accountmanagers. De doelgroep bestond uit C-level, financieel management en directieleden van de top 1000-bedrijven in Nederland.

De boodschap van de campagne was dat kredietverzekering geen generiek product was, maar maatwerk. Deze boodschap werd gecommuniceerd via een effectieve mix van landingspagina’s, e-mailmarketing en telemarketing. MACH Marketing genereerde een gemiddelde van 18,5% afspraken met een conversie van 11% lange-termijnleads. Daarbovenop kwam nog een schat aan marktinformatie over markpenetratie en concurrentie.

Simplivity/HP

Eén modulaire oplossing voor datacenters van waaruit servers/storage en back-up geïntegreerd zijn. Dit is het moderne alternatief in de plaats van de traditionele ‘legacy stack’ oplossing (geen losse componenten meer) en wordt een hyperconverged oplossing genoemd. Dit is een revolutionaire techniek van een nieuwe speler in de markt Simplivity.

Simplivity/HP vroeg aan MACH Marketing om afspraken te maken met bedrijven die binnen anderhalf jaar gaan investeren in storage en/of back-up oplossingen. Hier werd telemarketing ingezet om uitleg te geven over deze vernieuwende technologie en waar opportuun een afspraak vanzelfsprekend. Verder werden er specifieke eisen gesteld aan de afspraken op het gebied van IT-architectuur en storage capaciteit.

Om dit project tot een succesvol einde te brengen werd er gebruikt gemaakt van contentmanagement, landingspages (microsites), whitepapers, e-mailmarketing en telemarketing. De resultaten waren als volgt:

  • 1280 organisaties benaderd (bruto); uiteindelijke doelgroep: 388
  • 55 afspraken
  • 67 leads korte/lange termijn
  • 14% conversiepercentage

Finance & Insurance (F&I)

Finance & Insurance (F&I) is de grootste onafhankelijke broker op het gebied van kredietverzekeringen, werkkapitaalfinanciering en factoringsoplossingen. De klanten van F&I zijn onder andere Philips, Deli XL en De VDL Groep. Finance & Insurance gaf MACH Marketing de opdracht om nieuwe leads voor een deels nieuw aangesteld account-team te creëren. Een constante flow aan afspraken (30 tot 40 per maand) moest de salesfunnel gevuld houden.

mach_marketing_finance_and_insurance

MACH Marketing heeft de opdracht voor F&I uitgevoerd middels e-mailmarketing en telemarketing. Dit resulteerde in 88 afspraken uit 649 benaderde organisaties. Uit deze afspraken kwamen 134 leads met een conversiepercentage van 14%.

This is VDO

ThisisVDO is gespecialiseerd in corporate AV-producties voor klanten als KPN, Shell en de gemeente Amsterdam. Samen met MACH Marketing zijn er twee labels ontwikkeld:

  • Basisschool in Beeld produceert promotievideo’s voor basisscholen
  • Medicijn in Beeld maakt explainer-video’s voor de farmaceutische branche
mach_marketing_this_is_vdo

Voor bovenstaande opdracht werd gebruik gemaakt van marketingadvies, marktonderzoek, specifieke websites (micropages), e-mailmarketing, listbroking, telemarketing en agendaplanning. Het resultaat was als volgt:

Basisschool in Beeld

  • 305 bedrijven benaderd
  • 33 afspraken
  • 21 leads korte/lange termijn
  • 11% conversie
  • 200 K aan opdrachten

Medicijn in Beeld

  • 198 organisaties benaderd
  • 51 afspraken
  • 18 leads korte/lange termijn
  • 7 % conversie
  • 60 k aan opdrachten met grote kans op repeatorders

Television as a Service

Econocom, Hirschmann Multimedia en Samsung trekken samen op met de gezamenlijk ontwikkelde propositie ‘Television as a service’. Doel van het project is om de bewoners van zorginstellingen collectief te voorzien van een televisie met de modernste technologie en een doorlopende, centraal geregelde 24/7 technische support, tegen betaling van een vast, in de huurprijs van de ruimte opgenomen maandbedrag.

De taak voor MACH Marketing was om zorginstellingen te interesseren voor deze grootschalige, eenduidige aanpak. MACH Marketing heeft dit gedaan door middel van marketingadvies, marktonderzoek, specifieke websites (micropages), e-mailmarketing, listbroking, telemarketing en agendaplanning.

De boodschap die werd overgebracht zat in de voordelen voor de zorginstellingen. Zij hadden geen grote zorgen meer over hoogte van investeringen in multimedia en verlichting van de werkdruk van de technische dienst op individuele zorglocaties. Bewoners hoeven hun eigen tv niet meer mee te nemen, wat bijdraagt aan vermindering van zorg en risico’s.

Het resultaat was dat uit een totaal van 250 door MACH Marketing benaderde zorgkoepels in de eerste periode al 26 afspraken gegenereerd. Dit aantal loopt nog verder op.

Cyberdance

Cyberdance is een totaalleverancier op het gebied van techniek voor events, feesten en B2B bijeenkomsten. Tevens denkt Cyberdance mee in het ontwikkelen van thema’s. Cyberdance kwam bij MACH Marketing met het verzoek om te groeien en een grotere marktpenetratie bij eventorganisators en corporate bedrijven te krijgen.

MACH Marketing heeft vervolgens specifieke lijsten samengesteld, de website up to date gebracht en de markt via e-mail en telemarketing benaderd. Aangezien in deze markt nog weinig gebruik wordt gemaakt van telemarketing was de respons erg positief op de propositie van MACH Marketing. Tijdens de campagne zijn 252 bedrijven benaderd en daaruit zijn 65 afspraken voortgekomen met een conversiepercentage van 26%.

CNV Vakmensen

Vanuit het rijk is een loopbaantraject opgestart specifiek gericht op de retail branche (dit naar aanleiding van het faillissement van V&D). Doelstelling verhogen bewustzijn winkelpersoneel dat er veel gaat veranderen in de sector (automatisering & robotisering) en dat het daarom bijzonder belangrijk is om via loopbaan begeleiding je daarop voor te bereiden.

Wij hebben een team in het veld dat deze campagne via 1 op 1 gesprekken met medewerkers onder de aandacht brengen. Doelstelling is om zoveel mogelijk mensen in te schrijven voor het loopbaanbegeleiding project you fit@the retail van de stichting SDF. De loopbaanbegeleiding wordt door een onderdeel van het CNV uitgevoerd.

WILT U EEN VAN ONZE ADVISEURS SPREKEN?

Dat kan! Dien uw gegevens in en we nemen binnenkort contact met u op. U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen of e-mailen.