Over ons

MACH Marketing is een gespecialiseerde organisatie in B2B leadgeneration/new-business. Als acquisitie partner van gerenommeerde ‘industrie leaders’ zoals Euler Hermes (finance), HP SimpliVity, Citrix, (ICT), ThisisVDO, Bodet Nederland, Hirshmann Multimedia, Econocom en Samsung maken wij jaarlijks meer dan 1.000 hoogwaardige afspraken. Wij zijn geen telemarketing organisatie maar een geïntegreerd verlengstuk van onze klanten (externe binnendienst).

 

De praktische voordelen van MACH Marketing op een rijtje:

  • Eigen 088 nummers die specifiek voor een klant gebruikt kunnen worden (dus geen annonieme nummers), de doelgroep kan ook terugbellen!
  • Integratie van email / agenda functies
  • Integratie met CRM systemen behoort tot de mogelijkheden
  • Vast accountteam met relevante werkervaring in uw branche

 

Daarnaast verbinden wij telemarketing, online marketing en social media aan elkaar met één doel: het creëren van kwalitatieve salesleads, verhogen naamsbekendheid en awareness te creëren rondom specifieke relevante thema’s.

Telemarketing en het MaaS-concept

Onze telemarketingcampagnes zijn conform de volgende drie stappen ingericht:

 

  1. Brainstorm- & workshopsessie, inrichting CRM

Doel: het bepalen van doelgroep, bepalen propositie, afstemmen tone of voice, ontwikkeling belscript. Bepalen van processen en rapportage.

 

  1. Kick-off belcampagne

Voor de start van de campagne hebben we met u een kick-off sessie. Na de eerste uren (aantal is afgesproken in de kick-off sessie) zal de definitieve conversie worden bepaald. Hierop kunnen wij dan een garantie geven. Ook eventuele aanpassingen aan script of propositie worden dan besproken.

 

  1. Vervolg op belcampagne

Uitvoering: vervolg belcampagne o.b.v. de analyse in stap 2.

 

Wilt u meer informatie over hoe Marketing as a Service is ingericht? Lees dan onze uiteenzetting over het innovatieve MaaS-concept.

Namens onze tevreden klanten

WILT U EEN VAN ONZE ADVISEURS SPREKEN?

Dat kan! Dien uw gegevens in en we nemen binnenkort contact met u op. U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen of e-mailen.