MaaS

MACH Marketing is specialist in het genereren van new business (leadwerving) voor de zakelijke markt volgens een uniek concept.
Wij focussen op de bedrijven in uw doelgroep, waar uw accountmanagers nog geen contact mee hebben. Niet met hagel schieten maar een fijnmazige en gerichte marktbewerking (account-based marktbenadering).
Wij zetten verschillende marketing disciplines in zoals telefonische marktbewerking, content marketing en social media, met als doel:

  • Direct afspraken genereren voor uw accountmanagers.
  • Kansen in de markt in kaart te brengen (leads lange termijn, expiratiedata, wanneer gaat er een specifiek thema spelen en wanneer wordt daarin geïnvesteerd, BANT principe). MACH Marketing rust niet voordat de gehele markt in kaart is gebracht. Daarna kunnen we u rapporteren hoeveel spontane afspraken er zijn gemaakt, hoeveel afspraken er op korte termijn nog te verwachten zijn en welke leads lange termijn er in de doelgroep zitten.
  • Een ‘top of mind’ positie van uw bedrijf genereren bij de prospects (naamsbekendheid bij de doelgroep), middels content marketing.

Uitbesteden Marketing as a Service

Timing is bijzonder belangrijk in commercie. Door de markt in kaart te brengen  weet je wanneer de prospect benaderd moet worden, en ben je bezig met effectieve marktbewerking.

Wij doen dit volgens de MAAS-methode (Marketing As A Service). Dit is een combinatie van telefonische acquisitie, online marketing en social media, met één ultiem doel: het creëren van new business kansen voor uw bedrijf. Wij brengen de gehele ‘prospect-journey’ voor u in kaart.

Achtergrond: voor een effectieve marktbewerking heb je gemiddeld 5 à 6 contactmomenten nodig om tot een afspraak te komen met een prospect. Deze contactmomenten bestaan uit: telefonisch contact, email, LinkedIn exposure, website bezoek enzovoorts. Dit gehele proces wordt verzorgd door MACH Marketing (as a service).

  • Top prospect lijst (top 100/250/500), samenstellen in samenwerking met de klant
  • Vervolgens volgt een eerste telefonische scan van de doelgroep met als doelstelling: afspraken genereren, kansen in kaart brengen en leads lange termijn vastleggen (via ons CRM systeem)
  • Ten slotte volgen we leads per maand op naar aanleiding van de eerste marktverkenning. Ook leads die via het online kanaal worden gegenereerd worden telefonisch opgevolgd. Dit is een continu proces het gehele jaar door.

Email-nieuwsflits
In de eerste marktverkenning worden zoveel mogelijk ‘opt-in’s’ gegenereerd voor de email nieuwsflits en andere content. Dit blijft MACH Marketing continu doen zodat er een steeds grotere opt-in lijst wordt gegenereerd.

LinkedIn
Op basis van de gegevens uit de eerste belronde wordt een LinkedIncampagne opgezet van waaruit belangrijke stakeholders worden benaderd.

SalesFeed
Via Salesfeed worden de prospects gevolgd (email/LinkedIn, website), een servicecall is snel gemaakt. Alles wordt genoteerd in ons CRM systeem.

Door de voordelen van Online Marketing (naamsbekendheid, kennis delen èn gevonden worden door professionals) en B2B telefonische acquisitie (dialoog en gedragsverandering) te combineren bouw je aan een goed geoliede marketingmachine die uw salesorganisatie continu van afspraken (van hoge kwaliteit) voorziet. En dit voor een vast bedrag per maand!

mach_marketing_marketing_as_a_service_resultaat

Resultaat Marketing as a Service

Marketing as a Service is een innovatief allround marketing-concept dat tegenwoordig nodig is om je bedrijf of organisatie in de markt te zetten. Een doelgroep specifiek targeten gaat tegenwoordig via vele kanalen.

MaaS zorgt ervoor dat uw online marketing geheel en succesvol verzorgd wordt voor een vast bedrag per maand. Bent u geïnteresseerd geraakt in het MaaS-concept? Neem dan geheel gratis en vrijblijvend contact met ons op.

Namens onze tevreden klanten

WILT U EEN VAN ONZE ADVISEURS SPREKEN?

Dat kan! Dien uw gegevens in en we nemen binnenkort contact met u op. U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen of e-mailen.