MAAS (Marketing As A Service)

MACH Marketing is specialist in het genereren van new business (leadwerving) voor de zakelijke markt volgens een uniek concept.

Wij focussen op de bedrijven in uw doelgroep, waar uw accountmanagers nog geen contact mee hebben. Niet met hagel schieten maar een fijnmazige en gerichte marktbewerking (account-based marktbenadering).

Wij zorgen ervoor dat uw aan tafel komt
bij uw belangrijkste prospects.

Wij zetten verschillende marketing disciplines in zoals telefonische marktbewerking, content marketing en social media, met als doel:

Direct afspraken genereren voor uw accountmanagers

• Kansen in de markt in kaart te brengen (leads lange termijn, expiratiedata, wanneer gaat er een specifiek thema spelen en wanneer wordt daarin geïnvesteerd, BANT principe).

• Een ‘top of mind’ positie van uw bedrijf genereren bij de prospects (naamsbekendheid bij de doelgroep), middels content marketing

Timing is bijzonder belangrijk in commercie. Door de markt in kaart te brengen  weet je wanneer de prospect benaderd moet worden, en ben je bezig met effectieve marktbewerking.

Wij doen dit volgens de MAAS-methode (Marketing As A Service). Dit is een combinatie van telefonische acquisitie, online marketing en social media, met één ultiem doel: het creëren van new business kansen voor uw bedrijf. Wij brengen de gehele ‘prospect-journey’ voor u in kaart.

Achtergrond: voor een effectieve marktbewerking heb je gemiddeld 5 à 6 contactmomenten nodig om tot een afspraak te komen met een prospect. Deze contactmomenten bestaan uit: telefonisch contact, email, LinkedIn exposure, website bezoek enzovoorts.

Dit gehele proces wordt verzorgd door MACH Marketing (as a service).

 

Werkwijze MACH Marketing as a service

top prospect lijst (top 100/250/500), samenstellen in samenwerking met de klant,

dan volgt een eerste telefonische scan van de doelgroep met als doelstelling: afspraken genereren, kansen in kaart te brengen en leads lange termijn vastleggen (via ons CRM systeem),

daarna volgen we leads per maand op naar aanleiding van de eerste marktverkenning. Ook leads die via het onlinekanaal worden gegenereerd worden telefonisch opgevolgd. Dit is een continu proces het gehele jaar door.

Email-nieuwsflits

In de eerste marktverkenning worden zoveel mogelijk ‘opt-in’s’ gegenereerd voor de email nieuwsflits en andere content

LinkedIn

Op basis van de gegevens uit de eerste belronde wordt een LinkedIncampagne opgezet van waaruit belangrijke stakeholders worden benaderd

SalesFeed

Via Salesfeed worden de prospects gevolgd (email/LinkedIn, website), een servicecall is snel gemaakt. Alles wordt genoteerd in ons CRM systeem

Door de voordelen van Online Marketing (naamsbekendheid, kennis delen èn gevonden worden door professionals) en B2B telefonische acquisitie (dialoog en gedragsverandering) te combineren bouw je aan een goed geoliede marketingmachine die uw salesorganisatie continu van afspraken (van hoge kwaliteit) voorziet.

En dit voor een vast bedrag per maand!

Geïnteresseerd in advies op maat voor uw bedrijf? Neem contact op met MACH Marketing.